img_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Social Media Content uitbesteden?

Veel MKB-bedrijven laten social media (nog) liggen. Dat komt nog wel, zeggen ze. We komen er nog niet aan toe. Maar intussen gaan de ontwikkelingen in Social media razend snel door. Uw brancheorganisaties en de voor u van belang zijnde vakbladen en mediaplatforms hebben de stap al lang gemaakt. Uw bedrijfs- en productinformatie had u er al tig keer op kunnen delen. Gemiste kansen dus. Hoe langer u wacht, des te moeilijker het wordt om in te stappen.

Waarom hoort Social Media Content bij een creatieve copywriter thuis?

Social media content maken is een vak dat Hans den Dikken van Hopp! Kreativ tot in de puntjes beheerst. Waar het om gaat is de juiste boodschap brengen. In blogs, tweets en posts. Met content die triggert, informeert, bindt en verbindt. En die tot traffic leidt naar uw website. Dat is het terrein van een creatieve copywriter, een schrijver die weet in te spelen op de behoeften van uw doelgroep.

Waarom zou ik Social Media Content uitbesteden?

Een social media strategie opstellen en uitrollen kost tijd en vergt kennis van zaken. Misschien heeft u daar niet de mankracht voor in huis.
Sterke social media boodschappen maken is een vak. Dat kunt u beter aan een copywriter overlaten die de juiste tone of voice weet te raken. Met posts die leiden tot nieuwe volgers, binding, conversie en continuïteit. Met korte en bondige zinnen die verbinden. En met humor, aanhakers, tips en nieuwsgierig makende vragen.

Wat krijgt u als u uw Social Media Content uitbesteedt? 

  • In samenspraak bepalen we de strategie in de in te zetten sociale media. Een strategie die bij uw bedrijf en houding naar social media past.
  • We bespreken de social media koers, de tone of voice en de hoofdonderwerpen
  • We brainstormen samen over Blog-onderonderwerpen en gieten deze vervolgens in een blog-opzet die werkt.
  • Hopp Kreativ maakt alle besproken media aan en vult deze met goede content.
  • Hopp Kreativ reageert op feedback en gaat discussies aan, passend binnen de social media strategie en de gewenste tone of voice. Waar nodig voeren we overleg.
  • We spreken af hoeveel uur per maand er aan de verschillende media wordt gewerkt.
  • Elk kwartaal evalueren we de traffic, de content, de feedback en de resultaten.

 

Voor wie?
 

Voor bedrijven, projecten, zorginstellingen en onderwijs(projecten).

 

r-Hans-den-Dikken

In America besteedt inmiddels 24 procent van het bedrijfsleven social media activiteiten uit. Een blog is snel gemaakt. Maar een goede blog of de juiste social media content kunt u misschien beter aan een ervaren tekstschrijver overlaten. Dan is de continuiteit ervan ook nog eens gewaarborgd.