img_3

Interim Communicatiemanager nodig?

 

Hans den Dikken is op verzoek interim beschikbaar voor grote en kleine Communicatieprojecten. Met "start ups' als specialiteit. Want dat is de fase waarin niet alleen volop creativiteit nodig is, maar ook communicatieslagkracht en verbindingskracht. Is dat wat u zoekt? Dan bent u nu aan het juiste adres.

 

Projecten die Hopp! Kreativ sinds 2005 op interimbasis heeft geïnitieerd of begeleid zijn:

 

  • Sinds oktober 2013 is treedt op Hopp als projectleider Nieuwe Media op bij Bandall. Gericht op de realisatie van een nieuwe website gekoppeld aan social media content management. Binnenkort meer hierover. 

  • Vanaf oktober 2012 tot en met maart 2013, vervanging accountmanager bij Bureau Idé in verband met zwangerschapsverlof.De werkzaamheden bestonden uit accountbegeleiding en acquisitie. Maar ook uit creatieve copywriting, strategische communicatie en social media content opbouwen. 

  • Sinds de zomer van 2013 verzorgt Hopp! Kreativ het volledige Social Media beheer voor BREEDVELD Mobiele Wandsystemen. 

  • Opzetten van een student-gestuurd diversiteitsbeleid, inclusief community platform, op de Faculteit Natuur en Techniek van de Hogeschool Utrecht. Dit project liep van 2009 tot 2012.

  • Van scratch af aan opzetten van een Alumnibureau (oud-leerlingen-netwerk) voor de Faculteit Natuur en Techniek van de Hogeschool Utrecht. Volledig gericht op in- en externe community building en inclusief alle denkbare vormen van interne en externe communicatie. Dit opstartproject liep twee jaar, van begin 2010 tot eind 2011 en is inmiddels de projectfase ontstegen. Op mijn linkedin profiel treft u diverse aanbevelingen naar aanleiding van dit project. 

  • Duurzaam toerismeontwikkeling in Rauma Kommune (Norway). Van 2004 t/m 2008. Gericht op creatieve productontwikkeling, seizoensverlenging en een stijging van aantal overnachtingen per bezoek. 

r-noorse-natuur

Duurzaam toerismeontwikkeling in Noorwegen. Gebaseerd op imagineering, waarbij kernwaarden van het gebied zijn vertaald naar belevingen. Het project bestond uit:

  • 5 Brainstormsessies verspreid over het gebied
  • Het opzetten van nieuwe samenwerkingsverbanden
  • Het scheppen van nieuwe product-marktcombinaties
  • Een internetportal als brug naar de Nederlandse markt
  • Bewustmaking van eigen authentieke kracht binnen het gebied

 

Hoofddoelstellingen: Seizoensverlenging en stijging van het gemiddelde aantal overnachtingen per bezoek.