Copywriting en conceptdenken

Copywriting is een vak

Het is niet alleen spelen met woorden. Het gaat om het vertellen van een verhaal dat je pakt. Je ziet het voor je, doordat de kern en de opbouw inspelen op emotie en nieuwsgierigheid. Dus met woorden beelden oproepen die beklijven, binden en om meer vragen. En reacties oproepen. Goede copywriting is zo gezien pure psychologie. Daarin onderscheidt Hopp! Kreativ zich dan ook. In print, in SEO-teksten en in social media content.

neem contact op

Technisch commerciële communicatie

Ik ben niet technisch. En toch schrijf ik veel voor technische bedrijven technisch commerciële teksten. En met succes. Hoe kan dat? Tsja….., snappen doe ik het uiteindelijk allemaal wel. En ik kan het ook nog opschrijven. Maar…, als ík het opschrijf, dan snapt iedereen het. En dat verkoopt! Ik durf mezelf dan ook met recht een goede technisch commerciële copywriter te noemen.

Scripts, story telling en verhalen

De beste verhalenvertellers ontsnappen aan conventionele prijsconcurrentie. Emotie en verbeeldingskracht zijn de marketinginstrumenten van de toekomst. Ze raken elk persoon emotioneel, fysiek, intellectueel én spiritueel. Ze maken van uw onderneming een belevenis. Dat verhaal schrijf ik graag voor u op.

Over Hans gesproken...

'Hans is een prachtig mens om mee te werken en te praten. Dat hij bovendien nog pakkende teksten kan schrijven maakt hem helemaal top! Niet verder vertellen hoor.
Peter Onis, Onisontwerp, Lochem