img_3

 

 

 






 















Copywriting & Concepts

Copywriting is een vak apart. Het is niet alleen spelen met woorden. Het gaat om het vertellen van een verhaal dat je pakt. Je ziet het voor je, doordat de kern en de opbouw inspelen op emotie en nieuwsgierigheid. Dus met woorden beelden oproepen die beklijven, binden en om meer vragen. En reacties oproepen. Goede copywriting is zo gezien pure psychologie. Daarin onderscheidt Hopp! Kreativ zich dan ook. In print, in SEO-teksten en in social media content.

Corporate teksten schrijven

In corporate teksten positioneren organisaties zich. Dat kan maar op één manier. Zeggen waar het op staat. Vanuit echtheid en authenticiteit. Dus geen loze kreten, maar zinnen met inhoud, body en een heldere identiteit. Triggerende kopteksten doen het grote werk. De ongeschreven zinnen tussen de zinnen maken het af!

Technisch commerciële communicatie

Ik ben niet technisch. En toch schrijf ik veel voor technische bedrijven technisch commerciële teksten. En met succes. Hoe kan dat? Tsja….., snappen doe ik het uiteindelijk allemaal wel. En ik kan het ook nog opschrijven. Maar…, als ík het opschrijf, dan snapt iedereen het. En dat verkoopt! Ik durf mezelf dan ook met recht een goede technisch commerciële copywriter te noemen. 

Effectieve Advertising & Direct Mail

Mensen vragen mij wel eens wat nu het verschil is tussen een tekstschrijver en een copywriter. Ik ben een copywriter. De beste manier waarbij ik dat voor u kan bewijzen is advertising en direct mail. Want daar draait het om die ene contactseconde. Die moet het doen. Eén kans dus. Die kans ben ik:hans@hoppkreativ.nl

Scripts en verhalen

De beste verhalenvertellers ontsnappen aan conventionele prijsconcurrentie. Emotie en verbeeldingskracht zijn de marketinginstrumenten van de toekomst. Ze raken elk persoon emotioneel, fysiek, intellectueel én spiritueel. Ze maken van uw onderneming een belevenis. Dat verhaal schrijf ik graag voor u op.